Saturday, August 01, 2009

Maaf..

Tidak sesekali saya menyangka bahawa langkah berterus terang itu membuatkan beberapa hati tercalar. Tapi saya perlu melakukannya. Saya perlu memilih dan membuat keputusan. Bukankah tiap-tiap masa kita berhadapan dengan persimpangan?

Jujur bahawa saya terlalu menyayangi mereka. Mereka telah bersama-sama saya sejak langkah pertama bermula. Saya tahu bahawa mereka tidak akan sesekali mampu melupakan segala kenangan dan begitu juga dengan saya. Saya hanya menyayangi mereka kerana Allah dan hanya kerana Allah.

Kisah Hatib seakan-akan menjelma saat ini. Maafkan saya atas segalanya.

"The most beautiful discovery true friends make is that they can grow separately without growing apart. " ~ Elisabeth Foley

Hadith : " A person's iman (belief) is not complete, until he loves his brother as much as he loves himself.".

"Many people will walk in and out of you life, but only true friends will leave footprints in your heart."

Jujur saya akui bahawa mereka telah meninggalkan jejak yang begitu mendalam dalam jiwa saya. Sekali lagi saya memohon maaf atas segalanya. Maafkan saya atas hak-hak ukhwah yang tidak pernah tertunai.

No comments: