Monday, July 14, 2008

Pengisian...

Blog

Terlalu banyak kesilapan yang saya lakukan dalam bidang penulisan. Blog ini seperti blog sampah rupanya. Insya Allah, saya akan cuba membaiki penulisan saya dari masa ke semasa.

Syahadatul Haq

Moga pemahaman saya mampu memberikan sebuah momentum untuk melakukan sesuatu.

Feedjit

Bagi pengunjung yang tidak selesa dengan sistem Feedjit yang ada di sisi kanan blog, anda boleh klik pada butang ‘Option’ dan klik “Ignore My Browser”. Feedjit tidak akan mencatatkan aktiviti anda. Perkara itu yang sering saya lakukan di kebanyakan blog yang menggunakan Feedjit. Tapi saya tidak jamin sekiranya blogger menggunakan sistem kiraan pengunjung yang lain pula. Anda boleh melihat "page source'nya.

Usrah

Muslimat / perempuan/ akhawat / sahibah yang menginginkan usrah atau pengisian dan masih mencari-cari tujuan hidup mereka, add sahaja ID Yahoo Messenger saya, afeera_szaza. Insya Allah, saya akan berusaha sedaya upaya untuk memberi anda kefahaman walau dengan apa jua cara.

No comments: