Monday, April 09, 2007

Link...

Saya tidak pernah meletakkan mana-mana link di blog ini. Barangkali saya serik dengan apa yang pernah terjadi kepada saya. Namun hari ini saya ingin mengenalkan anda dengan sebuah blog. Saya baru berkunjung ke blog tersebut tetapi saya belum menerokainya.

Masih terngiang-ngiang ucapan penulis blog tersebut. Dia adalah seorang pejuang yang pernah melawan barah payu dara. Kisahnya meruntun hati saya. Ya, saya sememangnya mudah menangis. Ketabahannya menyusuri rencam hidup ini benar-benar menyentuh hati saya.

Ujian di dalam hidup sering membuatkan saya lemah. Saya lupa bahawa ada manusia yang ujiannya lebih berat dari saya. Yang pasti, saya belajar banyak perkara dari sesi yang berlangsung sebentar tadi.

Buat Kak Dalilah Tamrin, terima kasih kerana mengajar saya makna sebuah kehidupan.

Blog Kak Dalilah Tamrin – http://onebreastbouncing.blogspot.com

No comments: