Thursday, May 17, 2007

Entahlah...

Hari ini saya tidak ke kelas. Penyakit yang saya alami tidak mengizinkan saya untuk terus bermujahadah menuntut ilmu hari ini. Esok ada continous assessment kedua. Banyak yang perlu saya ulangkaji. Cuma serasanya saya tidak berdaya sekali.

Saya dah lakukan yang terbaik untuk semua subjek sebelum ini. Saya lulus untuk kesemua subjek sewaktu di semester 1. Tapi saya bimbang dengan subjek yang sedang saya ambil kini. Saya bimbang memikirkan kegagalan. Saya tidak mahu mengambil short semester bagi mana-mana subjek. Doakan saya ye.

"Musuh Allah dapat mencampakkan kita di mana sahaja, namun mereka tak mampu untuk campakkan kita ke tempat yang tiada Allah Taala”.- Mustafa Masyhur"

Ayat ni menyentuh hati saya dengan sebenar-benarnya semalam. Saya dapat dari email yahoogroups. Ayat ini seakan-akan memahami apa yang saya lalui.

No comments: